آ

  • آقاپور، سید مهدی تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]

  • آقائی، علی اکبر شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]

ا

  • احسانی، محمد توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]

  • احسانی، محمد ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]

  • احمدی، شیرین نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]

  • احمدی، فاطمه تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]

  • احمدی، محسن شناسایی و اولویت بندی ابعاد عدالت در بین تیم های ورزشی دانشجویی با ارائه مدل [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 114-126]

  • ادبی فیروزجاه، جواد مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]

  • اسدی نیا، احمد شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]

  • اسماعیل زاده، محمدرضا طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزش‌های پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]

  • اسمعیلی، محسن طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]

  • افرینش خاکی، اکبر طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]

  • افروزه، علی خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 182-197]

  • افشاری، مصطفی طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]

  • اکبری یزدی، حسین موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]

  • اکبری یزدی، حسین تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 64-79]

  • الهی، علیرضا موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]

  • الهی، علیرضا تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 64-79]

  • امجدی، محمد حسین برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 76-86]

  • امیری، مجتبی ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]

  • اندام، رضا تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]

  • اندام، رضا شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]

ب

  • باقری، هادی مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]

  • باقریان، محسن تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامه‌های استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]

  • باقریان فرح آبادی، محسن نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]

  • بحرالعلوم، حسن تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]

  • بحرالعلوم، حسن شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]

  • بخشی چناری، امین رضا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]

  • برومند، محمدرضا خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 182-197]

  • برومند، محمدرضا تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]

  • بیگی، حمیده بررسی نقش عرضه داشت های ورزشی بومی محلی در توسعه گردشگری استان گیلان بر اساس مدل تلفیقی A’WOT [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]

  • بنار، نوشین طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]

  • بنار، نوشین شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]

  • بنکدار، نرگس تدوین الگوی عوامل موثر بر تجاری سازی ورزش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 148-163]

  • بهرامی، شهاب طراحی مدل قیمت‌شکنی و راهبرد ضد قیمت‌شکنی در بازار ورزش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 88-101]

  • بوژمهرانی، سارا موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]

پ

  • پیمانی زاد، حسین طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزش‌های پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]

  • پورکیانی، محمد خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 182-197]

ت

  • تابش، سعید طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 142-163]

  • تقی زاده، مهدی ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگ‌سازی رفتار هواداری در استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

ج

  • جباری کوچمشکی، ناهیده تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]

  • جعفری، پورشات شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]

  • جلالی فراهانی، مجید شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]

  • جلائی، سید عبدالمجید برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 76-86]

  • جوانی، وجیهه برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]

ح

  • حیدری، فرهاد طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]

  • حسینی کشتان، میثاق ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگ‌سازی رفتار هواداری در استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

خ

  • خادم لو، علیرضا مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]

  • خبیری، محمد شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]

  • خدادادی، محمدرسول تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]

  • خطیبی، امین عوامل تسهیل‌کننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزش‌های آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]

  • خوشبختی، جعفر راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]

د

  • درویشی، ابوالفضل عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]

  • دوستی، مرتضی موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]

  • دوستی، مرتضی عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]

ر

  • راغفر، حسین طراحی مدل سیستم توسعه استعداد‌ ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]

  • رامشینی، رامش طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزش‌های پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]

  • راه چمنی، احمد بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]

  • رضایی، شمس الدین طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]

  • رضایی صوفی، مرتضی نقش ورزش در تحقق ارزش‌های استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]

  • رضوی، سید محمد حسین موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]

  • رضوی، سید محمد حسین شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]

  • رمضانی نژاد، رحیم تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]

  • رمضانی نژاد، رحیم تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]

  • رهبر، مریم طراحی مدل سیستم توسعه استعداد‌ ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]

ز

  • زارعیان، حسین طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 142-163]

  • زارعیان، حسین آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]

  • زرگر، طیبه آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]

  • زکی زاده، حسین طراحی الگوی توسعه ساختار حرفه‌ای برای سازمان‌های ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 82-100]

  • زنده بودی، مهدی عوامل تسهیل‌کننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزش‌های آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]

  • زهره وندیان، کریم شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 122-139]

س

  • ساعت چیان، وحید مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]

  • سبحانی، عباس تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]

  • سجادی، سید نصرالله شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]

  • سیدعامری، میرحسن مدل مدیریت برند منابع انسانی در اماکن ورزشی استان‌های شمال غرب کشور [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-50]

  • سرداری، مهران ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]

  • سرلاب، رقیه تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]

ش

  • شاه حسینی، محسن نقش استراتژی‌های درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایسته‌سالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]

  • شتاب بوشهری، سیده ناهید عوامل تسهیل‌کننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزش‌های آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]

  • شیروانی، طهماسب طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]

  • شعبانی بهار، غلامرضا شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]

  • شفیعی، شهرام شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]

  • شفیعی، شهرام بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 42-61]

  • شهلایی، جواد شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]

ص

  • صالح نیا، داود مدل مدیریت برند منابع انسانی در اماکن ورزشی استان‌های شمال غرب کشور [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-50]

  • صفاری، مرجان طراحی مدل سیستم توسعه استعداد‌ ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]

  • صفری جعفرلو، حمید رضا کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]

  • صفر علیزاده، علیرضا طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]

ط

  • طالب پور، مهدی مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]

  • طاهری، آرمان عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]

  • طاهرخانی، سجاد بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 42-61]

  • طیبی ثانی، سید مصطفی شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]

ع

  • عادلی، عاطفه مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]

  • عبدی، شهرام ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگ‌سازی رفتار هواداری در استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

  • عبدالصالحی، بصیر آینده‌پژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 16-29]

  • عیدی، حسین طراحی مدل قیمت‌شکنی و راهبرد ضد قیمت‌شکنی در بازار ورزش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 88-101]

  • عسکریان، فریبا طراحی مدل سیستم توسعه استعداد‌ ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]

  • علی محمدی، حسین مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]

  • عنایتی، پوریا طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 142-163]

غ

  • غفوری، فرزاد شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]

ف

  • فارسیجانی، حسن شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]

  • فتحیان، روح الله تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 64-79]

  • فرجی، رسول تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]

  • فهیم دوین، حسن طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزش‌های پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]

  • فهیمی نژاد، علی شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]

ق

  • قاسمی، حمید برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]

  • قربانی، محمد حسین کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]

  • قربانی آسیابر، مجتبی بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]

ک

  • کاشف، میرمحمد تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]

  • کشاورز، لقمان نقش ورزش در تحقق ارزش‌های استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]

  • کشتی دار، محمد مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]

  • کلاته سیفری، معصومه شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]

  • کوزه چیان، هاشم توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]

  • کوزه چیان، هاشم ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]

گ

  • گلچین، محمد نقش ورزش در تحقق ارزش‌های استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]

  • گودرزی، محمود شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]

  • گوهررستمی، حمیدرضا بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 102-122]

م

  • ماجدی، نیما طراحی الگوی توسعه ساختار حرفه‌ای برای سازمان‌های ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 82-100]

  • محمدی، رحمان طراحی مدل قیمت‌شکنی و راهبرد ضد قیمت‌شکنی در بازار ورزش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 88-101]

  • محمدی، سردار طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]

  • محمدی، فروغ شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]

  • محمدیان، فریبا آینده‌پژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 16-29]

  • محمدزادگان، مهدی بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 102-122]

  • محمودی، احمد نقش استراتژی‌های درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایسته‌سالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]

  • محمودی یکتا، مهدی شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]

  • مرسل، باقر شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]

  • مندعلی زاده، زینب توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]

  • مندعلی زاده، زینب شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 122-139]

ن

  • نادری نسب، مهدی بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]

  • نادری نسب، مهدی طراحی الگوی توسعه ساختار حرفه‌ای برای سازمان‌های ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 82-100]

  • ناصح، مهتاب راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]

  • ناطق نوری، عباس تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامه‌های استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]

  • نخ زری مقدم، محسن راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]

  • نیری، شهرزاد برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]

  • نظری، رسول تدوین الگوی عوامل موثر بر تجاری سازی ورزش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 148-163]

  • نظری، سمانه بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 102-122]

  • نظری، شهرام نقش استراتژی‌های درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایسته‌سالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]

  • نظریان، علی طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]

  • نقشبندی، سید صلاح الدین تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامه‌های استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]

  • نقشبندی، سید صلاح الدین نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]

  • نیکبخش، رضا طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]

  • نوبخت رمضانی، زهرا آینده‌پژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 16-29]

ه

  • همتی نژاد، مهرعلی طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]

  • همتی نژاد، مهرعلی شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]

  • هنری، حبیب توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]

  • هنری، حبیب شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]